OFERTA

Przedsiębiorstwa ciepłownicze

Inkasent

Moduł umożliwia nowoczesną i sprawną obsługę rozliczania liczników na podstawie odczytów zarejestrowanych przez inkasentów w trybie pracy on-line i/lub off-line.

Wszystkie odczyty liczników, wystawione dokumenty rozliczeniowe oraz informacja o pobranych wpłatach aktualizowane są automatycznie na serwerze w centralnej bazie danych. W przypadku słabej jakości połączenia internetowego następuje automatyczna zmiana trybu pracy na off-line, a operacje zarejestrowane w tym trybie zostaną zapamiętane na urządzeniu przenośnym i przesłane do serwera po wznowieniu połączenia.

Inkasent wyposażony jest w smartfon lub tablet oraz drukarkę połączone bezprzewodowo z serwerem bazy danych. Urządzenia te mogą być wykorzystane również do prowadzenia rozmów telefonicznych oraz wykonywania dokumentacji fotograficznej.

Z uwagi na specyfikę pracy inkasentów funkcjonalność modułu została zoptymalizowana, aby zapewnić komfort i wygodę pracy w terenie.

Moduł Inkasent jest elementem Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL. Nowoczesna konstrukcja systemu, oparta o jedną centralną bazę danych SQL, stwarza gwarancję stabilności i niezawodności oraz zgodności ze światowymi standardami w zakresie obsługi danych
i raportowania.

Program umożliwia:

  • obsługę dowolnej ilości inkasentów
  • wyliczanie zużycia szacunkowego i rejestracja uwag dotyczących odczytów
  • przekazywanie danych z rozliczeń na bieżąco do bazy ZSI Papirus SQL z aktualizacją kartotek klientów o dokonane odczyty i wyniki rozliczenia
  • kontrolę zużycia
  • pobieranie wpłat również za zaległości
  • definiowanie wydruków i integrowanie ich z aplikacją

Zalety rozwiązania on-line:

  • wykorzystanie nowoczesnych i tanich urządzeń z systemem Android
  • możliwość obsługi skomplikowanych algorytmów rozliczeniowych
  • kontrola wystawienia faktur dla odbiorcy za ten sam okres rozliczeniowy
  • informowanie odbiorcy o aktualnym stanie i historii jego konta rozliczeniowego
  • zdalne pobieranie i zdawanie tras przez inkasentów
  • śledzenie na bieżąco, w centrali, realizacji zadań przez inkasentów

Wymagania sprzętowe:

  • urządzenie mobilne (smartfon, tablet) oparte na systemie Android w wersji min 4.4 (KitKat) z dostępem do Internetu (3G, LTE)
  • drukarka termiczna MEFA lub Ex-Tech
  • serwer ze stałym publicznym adresem IP, z zainstalowanym oprogramowaniem IIS w wersji 7.x
  • inne urządzenia po uzgodnieniuModuł umożliwia nowoczesną i sprawną obsługę rozliczania liczników na podstawie odczytów zarejestrowanych przez inkasentów w trybie pracy on-line i/lub off-line.Wszystkie odczyty liczników, wystawione dokumenty rozliczeniowe oraz informacja o pobranych wpłatach aktualizowane są automatycznie na serwerze w centralnej bazie danych. W przypadku słabej jakości połączenia internetowego następuje automatyczna zmiana trybu pracy na off-line, a operacje zarejestrowane w tym trybie zostaną zapamiętane na urządzeniu przenośnym i przesłane do serwera po wznowieniu połączenia.Inkasent wyposażony jest w smartfon lub tablet oraz drukarkę połączone bezprzewodowo z serwerem bazy danych. Urządzenia te mogą być wykorzystane również do prowadzenia rozmów telefonicznych oraz wykonywania dokumentacji fotograficznej.

    Z uwagi na specyfikę pracy inkasentów funkcjonalność modułu została zoptymalizowana, aby zapewnić komfort i wygodę pracy w terenie.

    Moduł Inkasent jest elementem Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL. Nowoczesna konstrukcja systemu, oparta o jedną centralną bazę danych SQL, stwarza gwarancję stabilności i niezawodności oraz zgodności ze światowymi standardami w zakresie obsługi danych
    i raportowania.

    Program umożliwia:

    • obsługę dowolnej ilości inkasentów
    • wyliczanie zużycia szacunkowego i rejestracja uwag dotyczących odczytów
    • przekazywanie danych z rozliczeń na bieżąco do bazy ZSI Papirus SQL z aktualizacją kartotek klientów o dokonane odczyty i wyniki rozliczenia
    • kontrolę zużycia
    • pobieranie wpłat również za zaległości
    • definiowanie wydruków i integrowanie ich z aplikacją

    Zalety rozwiązania on-line:

    • wykorzystanie nowoczesnych i tanich urządzeń z systemem Android
    • możliwość obsługi skomplikowanych algorytmów rozliczeniowych
    • kontrola wystawienia faktur dla odbiorcy za ten sam okres rozliczeniowy
    • informowanie odbiorcy o aktualnym stanie i historii jego konta rozliczeniowego
    • zdalne pobieranie i zdawanie tras przez inkasentów
    • śledzenie na bieżąco, w centrali, realizacji zadań przez inkasentów

    Wymagania sprzętowe:

    • urządzenie mobilne (smartfon, tablet) oparte na systemie Android w wersji min 4.4 (KitKat) z dostępem do Internetu (3G, LTE)
    • drukarka termiczna MEFA lub Ex-Tech
    • serwer ze stałym publicznym adresem IP, z zainstalowanym oprogramowaniem IIS w wersji 7.x
    • inne urządzenia po uzgodnieniu