Przedsiębiorstwa ciepłownicze
Inkasent
Moduł umożliwia nowoczesną i sprawną obsługę rozliczania liczników na podstawie odczytów zarejestrowanych przez inkasentów w trybie pracy on-line i/lub off-line.
Wszystkie odczyty liczników, wystawione dokumenty rozliczeniowe oraz informacja o pobranych wpłatach aktualizowane są automatycznie na serwerze w centralnej bazie danych. W przypadku słabej jakości połączenia internetowego następuje automatyczna zmiana trybu pracy na off-line, a operacje zarejestrowane w tym trybie zostaną zapamiętane na urządzeniu przenośnym i przesłane do serwera po wznowieniu połączenia.
Inkasent wyposażony jest w smartfon lub tablet oraz drukarkę połączone bezprzewodowo z serwerem bazy danych. Urządzenia te mogą być wykorzystane również do prowadzenia rozmów telefonicznych oraz wykonywania dokumentacji fotograficznej.
Z uwagi na specyfikę pracy inkasentów funkcjonalność modułu została zoptymalizowana, aby zapewnić komfort i wygodę pracy w terenie.
Moduł Inkasent jest elementem Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL. Nowoczesna konstrukcja systemu, oparta o jedną centralną bazę danych SQL, stwarza gwarancję stabilności i niezawodności oraz zgodności ze światowymi standardami w zakresie obsługi danych
i raportowania.
Program umożliwia:
- obsługę dowolnej ilości inkasentów
- wyliczanie zużycia szacunkowego i rejestracja uwag dotyczących odczytów
- przekazywanie danych z rozliczeń na bieżąco do bazy ZSI Papirus SQL z aktualizacją kartotek klientów o dokonane odczyty i wyniki rozliczenia
- kontrolę zużycia
- pobieranie wpłat również za zaległości
- definiowanie wydruków i integrowanie ich z aplikacją
Zalety rozwiązania on-line:
- wykorzystanie nowoczesnych i tanich urządzeń z systemem Android
- możliwość obsługi skomplikowanych algorytmów rozliczeniowych
- kontrola wystawienia faktur dla odbiorcy za ten sam okres rozliczeniowy
- informowanie odbiorcy o aktualnym stanie i historii jego konta rozliczeniowego
- zdalne pobieranie i zdawanie tras przez inkasentów
- śledzenie na bieżąco, w centrali, realizacji zadań przez inkasentów
Wymagania sprzętowe:
- urządzenie mobilne (smartfon, tablet) oparte na systemie Android w wersji min 4.4 (KitKat) z dostępem do Internetu (3G, LTE)
- drukarka termiczna MEFA lub Ex-Tech
- serwer ze stałym publicznym adresem IP, z zainstalowanym oprogramowaniem IIS w wersji 7.x
- inne urządzenia po uzgodnieniuModuł umożliwia nowoczesną i sprawną obsługę rozliczania liczników na podstawie odczytów zarejestrowanych przez inkasentów w trybie pracy on-line i/lub off-line.Wszystkie odczyty liczników, wystawione dokumenty rozliczeniowe oraz informacja o pobranych wpłatach aktualizowane są automatycznie na serwerze w centralnej bazie danych. W przypadku słabej jakości połączenia internetowego następuje automatyczna zmiana trybu pracy na off-line, a operacje zarejestrowane w tym trybie zostaną zapamiętane na urządzeniu przenośnym i przesłane do serwera po wznowieniu połączenia.Inkasent wyposażony jest w smartfon lub tablet oraz drukarkę połączone bezprzewodowo z serwerem bazy danych. Urządzenia te mogą być wykorzystane również do prowadzenia rozmów telefonicznych oraz wykonywania dokumentacji fotograficznej.Z uwagi na specyfikę pracy inkasentów funkcjonalność modułu została zoptymalizowana, aby zapewnić komfort i wygodę pracy w terenie.
- Moduł Inkasent jest elementem Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL. Nowoczesna konstrukcja systemu, oparta o jedną centralną bazę danych SQL, stwarza gwarancję stabilności i niezawodności oraz zgodności ze światowymi standardami w zakresie obsługi danych
i raportowania.
Program umożliwia:
- obsługę dowolnej ilości inkasentów
- wyliczanie zużycia szacunkowego i rejestracja uwag dotyczących odczytów
- przekazywanie danych z rozliczeń na bieżąco do bazy ZSI Papirus SQL z aktualizacją kartotek klientów o dokonane odczyty i wyniki rozliczenia
- kontrolę zużycia
- pobieranie wpłat również za zaległości
- definiowanie wydruków i integrowanie ich z aplikacją
Zalety rozwiązania on-line:
- wykorzystanie nowoczesnych i tanich urządzeń z systemem Android
- możliwość obsługi skomplikowanych algorytmów rozliczeniowych
- kontrola wystawienia faktur dla odbiorcy za ten sam okres rozliczeniowy
- informowanie odbiorcy o aktualnym stanie i historii jego konta rozliczeniowego
- zdalne pobieranie i zdawanie tras przez inkasentów
- śledzenie na bieżąco, w centrali, realizacji zadań przez inkasentów
Wymagania sprzętowe:
- urządzenie mobilne (smartfon, tablet) oparte na systemie Android w wersji min 4.4 (KitKat) z dostępem do Internetu (3G, LTE)
- drukarka termiczna MEFA lub Ex-Tech
- serwer ze stałym publicznym adresem IP, z zainstalowanym oprogramowaniem IIS w wersji 7.x
- inne urządzenia po uzgodnieniu