OFERTA

Służba zdrowia

Środki trwałe

Moduł Środki trwałe przeznaczony jest do pełnej ewidencji i naliczeń związanych z gospodarką Środkami trwałymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. System pozwala również na uproszczoną ewidencję wyposażenia. Ewidencja prowadzona jest w układzie miejsc powstania kosztów, grup środków trwałych oraz ich miejsc użytkowania. W oparciu o wprowadzone dane na żądanie dokonuje się naliczeń amortyzacji lub umorzeń oraz generuje wymagane zestawienia księgowe. System jest jednym z podstawowych modułów Zintegrowanego Systemu Informatyczny Papirus SQL.

 Program umożliwia:

  • rejestrację i modyfikację Środków trwałych oraz ich składników
  • rejestrację operacji ewidencyjnych i wartościowych na środkach trwałych za pomocą
  • definiowanych dokumentów (przyj´cie, likwidacja, itp.)
  • możliwość automatycznego nadawania numerów inwentarzowych i dowodów dokumentów według zdefiniowanej maski
  • klasyfikowanie środków trwałych według systemu KŚT
  • możliwość dodatkowego klasyfikowania Środków trwałych według innych zdefiniowanych przez użytkownika kryteriów
  • naliczanie amortyzacji i umorzeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi zasadami; metodą  liniową, metodą degresywną, wg planu rocznego z uwzględnieniem sezonowości oraz wielu miejsc powstawania kosztów
  • naliczanie i ewidencja amortyzacji w układzie bilansowym i podatkowym
  • możliwość symulowania przebiegu amortyzacji aż do całkowitego umorzenia środka trwałego
  • prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych
  • sporządzanie wszechstronnych wydruków
  • definiowanie dekretacji i wykonywanie eksportu do programu FK
  • definiowanie dowolnych raportów i integrowania ich z aplikacją
  • przeglądanie na ekranie raportów tworzonych przez system
  • inne.

Wymagania:

  • system operacyjny stacji roboczych: Windows – wspierany przez firmę Microsoft
  • sprzęt dla aplikacji: standardowy dla systemu operacyjnego, 500 MB miejsca na dysku
  • system operacyjny serwera: Windows – wspierany przez firmę Microsoft, Linux
  • serwer bazy danych: konfiguracja ustalana dla konkretnej instalacji