Zarządcy nieruchomości
Prawa do lokali
System przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji najemców lokali a w szczególności członków spółdzielni mieszkaniowych. Umożliwia gromadzenie korespondencji i wszelkiego rodzaju dokumentacji związanej z najmem i administrowaniem lokalami. Pozwala odzwierciedlić powiązania najemców z lokalami zarządzanymi przez zarządcę. Jest pomocny w uporządkowaniu ewidencji kwestii prawnych dla tych powiązań. System pamięta historię wprowadzanych zmian, a wprowadzone dane pokazuje zawsze jako aktualne na podaną datę. Dostępny jest również szybki wgląd w historię wprowadzonych zmian.
System jest jednym z modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL w wersji dla zarządców nieruchomościami. Nowoczesna konstrukcja, technologia klient – serwer oraz wieloletnia eksploatacja systemu stwarzają gwarancję ogromnej jego niezawodności jak również zgodności ze światowymi standardami w zakresie obsługi baz danych i raportowania.
Program umożliwia:
- prowadzenie ewidencji najemców związanych z zarządcą
- rejestrację i modyfikację danych ewidencyjnych najemców i członków
- zakładanie „teczek” dla podmiotów bądź lokali
- prowadzenie historii zmian powiązań najemców z lokalami poprzez zakładki w „teczce”
- definiowanie dowolnej klasyfikacji najemców(statusów)
- prowadzenie tzw. grup członkowskich
- rejestrowanie dokumentacji i korespondencji w postaci elektronicznej w formie załączników
- definiowanie klasyfikacji korespondencji
- sporządzanie standardowych wydruków
- przygotowywanie wydruków indywidualnych za pomocą programu Crystal Reports oraz integrowania ich z aplikacją
- pracę wielostanowiskową w sieci LAN i WAN z wykorzystaniem technologii terminalowych
- inne
System może współpracować z modułem Czynsze-Media Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL i wówczas dodatkowo umożliwia:
- zbudowanie rejestru najemców (w szczególności członków) na podstawie danych lokatorów
- prowadzenie historii zmian najemców związanych z lokalem
- wgląd w rejestr danych o budynkach i lokalach
- wgląd w dane zasobów, standardów wyposażenia, izb itp.
- wgląd w kartoteki lokali
Wymagania:
- system operacyjny stacji roboczych: Windows – wspierany przez firmę Microsoft
- sprzęt dla aplikacji: standardowy dla systemu operacyjnego, 500 MB miejsca na dysku
- system operacyjny serwera: Windows – wspierany przez firmę Microsoft, Linux
- serwer bazy danych: konfiguracja ustalana dla konkretnej instalacji