Zarządcy nieruchomości
Zlecenia
Zgłoszenia składane przez lokatorów/właścicieli lokali ewidencjonowane są często w zeszycie przez pracowników poszczególnych administracji. Moduł Zlecenia wchodzący w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL, pozwala na prowadzenie zgłoszeń w sposób uporządkowany w centralnej bazie danych, powiązanej z innymi modułami ZSI. Wbudowane mechanizmy pozwalają na kontrolowanie terminowości zleceń, szczegółowej ewidencji kosztów jak również tworzenie statystycznych raportów.
Program umożliwia:
- ewidencja zgłoszeń przyjmowanych przez pracowników administracji
- ewidencja realizatorów zlecenia
- realizatorem zlecenia może być pracownik jak również firma zewnętrzna
- wydruki zleceń i kart pracy dla wykonawców
- rezygnacja z prowadzenia książek zleceń i natychmiastowy wgląd w stan realizacji każdego zlecenia
- kontrola nad realizacją z ostrzeżeniem możliwością wystąpienia i wystąpieniem przekroczenia założonego terminu realizacji
- rejestracja i rozliczenie czasu pracy
- rejestracja kosztów i bieżąca kontrola kosztów zleceń
- powiązanie z modułem Magazyny (pobrane materiału na potrzeby wykonanie zlecenia)
- definiowalny eksport kosztów do systemu finansowo – księgowego
- możliwość klasyfikacji przyjmowanych zleceń wg wielu kryteriów (branże, rodzaje kosztów)
- identyfikacja zleceń z obiektami będących w zasobach w module Czynsze – Media (osiedla, nieruchomości, budynki, lokale) lub dowolnie definiowalnych (np. tereny zielone, altany śmietnikowe, chodniki i drogi)
- tworzenie podzleceń
- zaawansowane raportowanie
- pracownicy administracji pracują na centralnie zarządzanej bazie danych. Dane wprowadzane są on-line, bez konieczności replikacji danych
- inne
Wymagania:
- system operacyjny stacji roboczych: Windows – wspierany przez firmę Microsoft
- sprzęt dla aplikacji: standardowy dla systemu operacyjnego, 500 MB miejsca na dysku
- system operacyjny serwera: Windows – wspierany przez firmę Microsoft, Linux
- serwer bazy danych: konfiguracja ustalana dla konkretnej instalacji