OFERTA

Zarządcy nieruchomości

Zaopatrzenie

Moduł pozwala na kompleksową ewidencję zapotrzebowania zamówień do dostawców oraz umów. Elastyczna konstrukcja systemu pozwala na łatwą jego adaptacje. Mechanizmy definiowania rejestrów pozwalają sprawnie organizować odwzorowanie i przepływ danych. Moduł obejmuje działania od wystawiania dokumentu, poprzez np. akceptację, do wydania lub przyjęcia na magazyn. Dzięki rozbudowanym mechanizmom praw dostępu konkretny użytkownik może wykonać operacje oraz mieć wgląd do informacji udostępnionych mu przez administratora.

Moduł stanowi element Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL. Nowoczesny interfejs i wielowarstwowa konstrukcja systemu wykorzystuje centralną bazę danych typu SQL, co stwarza gwarancję stabilności, niezawodności oraz zgodności ze światowymi standardami w zakresie obsługi danych

Moduł został stworzony i rozwijany przez SoftHard S.A.

Program umożliwia:

  • Wystawianie dokumentów zapotrzebowań wewnętrznych.
  • Wystawianie dokumentów zamówień do klienta w powiązaniu z indeksami magazynowymi
  • Generowanie zamówień na podstawie wystawionych dokumentów zapotrzebowań
  • Budowanie powiązań z modułem Magazyny.
  • Rejestracje umów z dostawcami wraz z ich pakietami i limitami
  • Kontrolę wykorzystania pakietów umowy.
  • Sygnalizację przekroczenia limitów umowy na podstawie wygenerowanych zamówień.
  • Definiowanie wielu rejestrów zapotrzebowani i zamówień.
  • Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami
  • Przeglądanie na ekranie raportów tworzonych przez system
  • eksport raportów do plików Excel’a, Word’a, itp.
  • inne

Wymagania:

  • system operacyjny stacji roboczych: Windows – wspierany przez firmę Microsoft
  • sprzęt dla aplikacji: standardowy dla systemu operacyjnego, 500 MB miejsca na dysku
  • system operacyjny serwera: Windows – wspierany przez firmę Microsoft, Linux
  • serwer bazy danych: konfiguracja ustalana dla konkretnej instalacji